Inschrijfformulier Teams Dutch CF Run 2021

Het inschrijfgeld per team bedraagt 1.250 euro. Hiervoor kunnen 8 tot maximaal 10 lopers worden ingeschreven. Het deel van de route dat jullie team loopt, zal ook de naam van jullie team of sponsor dragen. Alle reclame-uitingen op dit stuk parcours zijn toegestaan. Bij het inschrijfgeld is ook inbegrepen dat we de naam van jouw bedrijf (of jullie sponsor) op de voor-of achterkant van het limited edition shirt 2021 zullen plaatsen. Wij zullen je in een latere fase benaderen om het betreffende bedrijfslogo in .pdf of .ai bestand aan te leveren. Iedere loper ontvangt uiteraard voor de Dutch CF Run het limited edition shirt 2021.

INSCHRIJFFORMULIER TEAMS

Wij doen heel graag mee aan de DUTCH CF RUN 2021 op zat 4 & zon 5 sept

• De factuur voor het inschrijfgeld (1.250 euro per team) mag gestuurd worden naar:
    Net als in 2020 zullen we alle lopers de mogelijkheid geven om een eigen sponsorpagina te hebben. Dit is een super gebruiksvriendelijke digitale pagina via ons eigen TAAI-platform (vergelijkbaar met GetFunded). Op een eenvoudige manier kun je jouw pagina per app of mail rondsturen voor donaties naar iedereen die jij maar wilt. Deze pagina zullen wij na jouw toestemming opzetten en openstellen. Voor alle namen van de lopers uit jouw team en de maten van de shirts (er zijn vrouwen en mannen shirts in verschillende maten) zullen we je t.z.t. benaderen via een apart formulier. Daarvoor hoef je nu nog niets te doen.