Golf4TAAI 2021

1e Editie Golf4TAAI smaakt naar meer!

Golf4TAAI 2021

Weer of geen weer…. Stichting TAAI heeft samen met alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers een onvergetelijke 1e editie van het Golf4TAAI event georganiseerd. Met een opbrengst van maar liefst 260.305,- Euro mogen we ontzettend trots en dankbaar terugkijken op een succesvolle dag waaraan een geweldige veiling was gekoppeld.

Liep je die dag als golfer in de regen, was je erbij als sponsor en/of vrijwilliger…. je bent in ieder geval getuige geweest van wederom een succesvol event van TAAI. Als jonge Stichting, we bestaan nog maar anderhalf jaar, zijn wij telkens weer verrast door zoveel betrokkenheid van zoveel lieve mensen. Heel veel dank aan iedereen die op welke manier dan ook weer een bijdrage heeft geleverd.

En je las het al… dit smaakt naar meer… Niet alleen omdat we met elkaar weten dat we een 2e editie succesvol kunnen laten zijn, maar meer omdat we nog lang moeten strijden, zoveel deuren en onderzoeken door moeten om HET medicijn te vinden voor de genezing van CF. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dit samen met jullie gaan bereiken, die doorbraak gaat er komen!

Wij nemen je graag nog even mee naar die 21e juni…. AFTERMOVIE

Mail voor deelname golfevent en/of adverteren in het magazine editie 2022 naar info@stichtingtaai.nl

Lees alles in ons magazine

GOLF4TAAI magazine 2021

Bekijk het magazine

Jouw impact

Wij zijn ontzettend dankbaar voor iedere donatie of hulp in natura. Zonder de vrienden van Stichting TAAI kunnen wij ons ultieme doel, de genezing van CF, niet bereiken. Laten we samen Cystic Fibrosis onder de aandacht brengen, laten we er samen voor gaan om deze ongeneeslijke ziekte de wereld uit te helpen!

Stichting TAAI is de motor, jullie hulp en bijdragen de brandstof!

opbrengst cirkel

€ 260.305,-