Wear our story

WEAR OUR STORY

Stichting TAAI benaderde vorig jaar Just Franky om samen een bijzonder sieraad te maken en hiermee meer bekendheid te geven aan de ziekte Cystic Fibrosis. Just Franky draagt Stichting TAAI een warm hart toe en zet zich graag in om het doel van de Stichting te bereiken; binnen 5 jaar HET medicijn vinden om CF te genezen! Het logo van TAAI werd de inspiratiebron en zo ontstond het ontwerp voor een prachtig sieraad, een sieraad met een verhaal.

De prachtige solide handgemaakte TAAI bracelet is verkrijgbaar in 14 karaat geel of witgoud en wordt geknoopt aan een 2 mm koord.
Het eerste koord dat je kiest wordt geknoopt aan de Charm, de andere twee kleuren krijg je erbij en kun je zelf knopen met de meegeleverde DIY handleiding.

WEAR OUR STORY en steun TAAI met dit unieke sieraad dat wij samen met Just Franky hebben mogen ontwerpen. Het sieraad is te bestellen via de website van Just Franky:

De opbrengst van het sieraad komt ten goede aan de Stichting.