Geboorte TAAI

Start van een landelijke beweging

Op 8 februari 2020 vond de Geboorte van Stichting TAAI plaats. Een bijzonder mooie avond, waarbij wij een landelijke beweging op gang hebben gebracht. Bekendheid voor CF en vooral wat wij eraan kunnen doen om bij te dragen aan betere behandeling en uiteindelijk genezing van Cystic Fibrosis.

Met behulp van Bekende Nederlanders brengen wij Stichting TAAI en CF onder de aandacht. Door het dragen van het #stichtingtaai bandje ben jij één van die belangrijkeschakels die hieraan bijdraagt.

Omarm ook jij Stichting TAAI? Mail naar info@stichtingtaai.nl en vermeld naam, adres, aantal bandjes en welke maat (man/vrouw/kind). De bandjes kosten 5,- per stuk en wij sturen u hiervoor een betaalverzoek via factuur of een tikkie.

De gehele opbrengst komt ten goede aan de Stichting en dus Wetenschappelijk Onderzoek

Samen gaan we de strijd aan

Ook bekend Nederland omarmt TAAI