Bedrijfs-
ambassadeurs

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is niet meer weg te denken en een vast onderdeel binnen veel bedrijfsstrategieën. Het is mogelijk om voor korte of langere termijn officieel bedrijfsambassadeur van Stichting TAAI te worden. Bekijk alvast onze pagina over zakelijk doneren.

Maatschappelijk partners van TAAI:

HOUWELING ARCHITECTEN

mei 2024

Houweling Architecten bestaat dit jaar 50 jaar, een mooie gelegenheid om ook iets terug te doen voor een maatschappelijk doel, hiervoor hebben zij stichting TAAI gekozen. Houweling steunt jaarlijks al diverse doelen, maar ivm het jubileum hebben zij ervoor gekozen iets extra’s te doen, Stichting TAAI dragen zij een warm hart toe, vooral omdat zij veel van ons al kennen. Houweling is een architectenbureau in Lansingerland en bekend bij Stichting TAAI. Zij realiseren unieke ontwerpen door naar u te luisteren. Als u een goed advies wilt van kavel tot bouw, maak een vrijblijvende afspraak. Ze werken voor particulieren, bedrijven en projectontwikkelaars maar ook voor zorginstellingen.

GOLFBAAN BENTWOUD

januari 2023

Golfbaan Bentwoud verbindt zich sinds januari 2023 aan Stichting Taai als maatschappelijk partner. Door het jaar heen worden diverse activiteiten georganiseerd om aandacht te genereren voor Cystic Fibrosis (taaislijmziekte) en om zoveel mogelijk geld op te halen om deze vooralsnog ongeneeslijke ziekte voorgoed een halt toe te roepen.

Voor directeur Carla Prins-Laban van Golfbaan Bentwoud is de samenwerking met Stichting Taai een perfecte match. ‘René (voorzitter Stichting TAAI) is al enkele jaren lid van onze businessclub ZakelijkBentwoud en vroeg ons vorig jaar of het mogelijk was de Golf4Taai golfdag op Golfbaan Bentwoud te organiseren. Het werd een prachtige dag en wat vooral opviel was de betrokkenheid en het enthousiasme van het team van Stichting Taai. Ik ben ervan overtuigd dat we door het bundelen van onze krachten nóg meer geld kunnen inzamelen om taaislijmziekte de wereld uit te kunnen helpen.’

Het aankomende golfseizoen organiseert Golfbaan Bentwoud diverse activiteiten om geld in te zamelen voor Stichting Taai. Zo kunnen golfers een extra donatie doen bij deelname aan evenementen, worden er statiegeldflesjes en -blikjes ingezameld en worden er bijzondere spelelementen ingezet waar men in ruil voor een donatie aan mee kan doen. Het hoogtepunt zijn de Golf4Taai dagen, dit jaar gehouden op vrijdag 7 juni aanstaande.

Bedrijfsambassadeur worden? Neem gerust contact met ons op via de mail info@stichtingtaai.nl, wij lichten graag de mogelijkheden toe.