Dutch CF Run 2024

De 5e Editie van de Dutch CF Run op 29 september 2024

Rennen jullie ook weer mee?

De Dutch CF Run (DCFR) is een estafetterun langs diverse CF-centra in Nederland met honderden enthousiaste lopers (jong en oud, beginnend en gevorderd) die de diverse CF centra in Nederland met elkaar ‘verbindt’ en waarmee Stichting TAAI jaarlijks een prachtig bedrag ophaalt om zo stichting TAAI te ondersteunen in haar missie: ‘het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek naar betere behandeling en uiteindelijke genezing van Cystic Fibrosis.
Zoals gezegd is de DCFR een estafetterun van 5, 10 of 20 km per team. Je kunt je per team inschrijven maar ook als individuele loper, we zorgen dan dat je met verschillende lopers bij elkaar in een team wordt ingedeeld. Ook deze 5e editie starten we al op zaterdagnacht in Utrecht en lopen dan via Den Haag door naar Rotterdam om op zondagavond te finishen bij het Erasmus MC.  De KidsRun in de middag mag ook dit jaar niet ontbreken, net als vorige jaren zullen er heel veel kinderen hun longen uit het lijf rennen tijdens een 5 km route.
De inschrijving voor de Dutch CF Run is inmiddels gestart. Inschrijven kan via onderstaande buttons.

Routes

De run beslaat een route van in totaal 140 km. Het parcours hebben we onderverdeeld in 13 routes, waarbij de meeste routes circa 10 km zijn maar met een aantal routes van circa 20 km voor de gevorderde lopers (deze routes zijn met name in de nacht). Ook dit jaar hebben we 2 routes van 5 km toegevoegd, eentje voor de minder gevorderde lopers, de andere 5 km speciaal voor de kids. Je kunt bij inschrijving een voorkeur aangeven voor een deel van de route. Na inschrijving nemen wij contact met je op over deze indeling
Wil je de start- en finish punten bekijken, dat kan via onderstaande button

Bekijk Routes

Ook dit jaar hebben we weer vrijwilligers nodig

Vrijwilligers

De Dutch CF Run is een enorme logistieke uitdaging en we zijn ontzettend blij met alle vrijwilligers die ieder jaar weer deze run mogelijk maken. Ben jij niet zo’n hardloper maar wil je dit geweldige event wel steunen en je inzetten als vrijwilliger? Vul het inschrijfformulier in en we nemen contact met je op.

Inschrijving Vrijwilliger

De DCFR werd mede mogelijk gemaakt door