Charity Event

Dat wij een bedrag van ruim 535.000,- Euro hebben opgehaald zegt genoeg

Charity event 2022 in The Harbour Club Den Haag

TAAI organiseerde 18 juni jl. voor de tweede keer de Golf4TAAI dag met aansluitend het Charity Event. Na jaren waarin niet zoveel kon, besloten wij weer een mooi Event neer te zetten en dat is gelukt!

Er werd door ons Team vrijwilligers maanden lang gewerkt aan deze dag, er werden locaties gezocht, golf-flights en couverts verkocht, magazines gemaakt, een online veilig opgezet, een programma vol entertainment en emotie in elkaar gedraaid… kortom er werd weer niets aan het toeval overgelaten. En dat werd deze 18e juni heel duidelijk, het is een enorm groot succes geworden.

Wij zijn onze vrijwilligers en gasten van de golfdag en het Charity Event meer dan dankbaar. Dat wij een bedrag van ruim 535.000,- euro hebben opgehaald zegt genoeg. Deze opbrengst zorgt ervoor dat wij door kunnen met waar wij ons nu al ruim 2 jaar voor inzetten, betere behandeling en genezing van Cystic Fibrosis. Dat hierin nog een lange weg te gaan is werd tijdens de mooie interviews met patiënt, arts en ouders pijnlijk duidelijk. Hier doen we het voor!

Het Team van TAAI besteedt de groots mogelijke zorg aan het toekennen van financiële bijdragen aan baanbrekend onderzoek. Na vanavond kunnen wij weer door! Het zorgt voor continuïteit om als TAAI wetenschappelijk onderzoek te blijven ondersteunen en zo onze missie te realiseren ‘betere behandeling en uiteindelijk genezing van CF’.

Uit de grond van ons hart: Dank jullie wel!

Dit is waar wij voor staan

Stichting TAAI

De Stichting zet zich in om Wetenschappelijk Onderzoek te ondersteunen naar de ziekte Cystic Fibrosis, kortweg CF en ook wel Taaislijmziekte genoemd.

Helaas is deze ziekte nog steeds ongeneeslijk. Daar gaan wij wat aan doen!

Onze missie

Wij houden jullie via onze nieuwsbrief op de hoogte over onze evenementen.