Kom in actie

Juni 2020

John Vos

Opbrengst CD van John Vos ‘Aurora’
John Vos was CF patiënt en heeft helaas de strijd tegen deze ziekte op 28 januari jl. verloren.

John had een bijzonder positieve manier om zijn ziekte te kunnen dragen. Eén van zijn drijfveren was namelijk muziek en dan vooral het bespelen van de piano.

Hij heeft om zijn emoties en verdriet te kunnen uiten een pianonummer gemaakt genaamd Aurora. John is doorgegaan met het maken en schrijven van muziek omtrent zijn ziekte en bij alle ziekenhuisopnames componeerde hij zijn nummers in de hal van het EMC. Dit is zijn geheel een hele mooie cd geworden, met piano nummers en met als titel ‘Aurora pianosongs of comfort and hope’. Met prachtige nummers en teksten waarachter bij allen een verhaal zit.

John heeft in 2018 de cd voor het eerst voorzichtig uitgebracht en zijn wens was om de opbrengst te doneren aan de genezing van Cystic Fibrosis. Helaas is dit toen niet gelukt, hij werd te ziek.

Nu is de cd geremasterd, postuum opnieuw uitgebracht en heeft zijn familie en vrienden de opbrengst van de verkoop van de cd’s gedoneerd aan Stichting TAAI.

We zijn er trots op dat de opbrengst van 750,- ten goede is gekomen aan onze Stichting!

Mei 2020

CHEZ JAN

TAAI Actie bij Chez Jan
Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van TAAI ambassadeur Marcel den Ouden werd op zondag 3 mei bij Foodtruck Chez Jan een speciale TAAI actie gehouden. Niks geen cadeaus voor de jarige maar donaties aan TAAI! Ook werden er #stichtingtaai bandje verkocht en als klap op de vuurpijl werd 0,50 per hotdog geschonken aan TAAI. De Chez Jan actie loopt nog door! Van woensdag t/m zondag is de Foodtruck te vinden op het parkeerterrein van Lommerrijk (Straatweg 99, Rotterdam).

www.chezjan.nl

Ambassadeur Marcel den Ouden

Maart 2020

PERSONAL TRAINING LOUNGE

TAAI week bij de Personal Training Lounge
Alle leden van de Personal Training Lounge uit Bergschenhoek werden uitgedaagd om mee te doen aan challenges. Per challenge betaalden de leden 5,- extra. Hartverwarmend hoeveel leden hier aan mee wilden doen. Er is maar liefst 2.415,- euro opgehaald!

www.personaltraininglounge.nl

Overhandiging cheque aan de voorzitter van TAAI, René Pronk

Januari 2020

CREATIVE COCKTAIL

TAAI Kerstgeschenk van Creative Cocktail
Dick Kuyten van Creative Cocktail heeft als eindejaarsgeschenk al zijn relaties een #stichtingtaai bandje geschonken. Geen kerstpakket vol goed bedoelde lekkernijen maar een mooi cadeau waarbij de boodschap heel duidelijk was, CF moet te genezen zijn en laten we ons hier samen voor inzetten!

www.creativecocktail.nl

Wil je ook in actie komen voor TAAI en je steentje bijdragen? Twijfel niet langer en mail naar info@stichtingtaai.nl

SUPER DANK JE WEL VOOR JULLIE BETROKKENHEID EN BIJDRAGEN!