Kom in actie

Mei 2020

CHEZ JAN

TAAI Actie bij Chez Jan
Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van TAAI ambassadeur Marcel den Ouden werd op zondag 3 mei bij Foodtruck Chez Jan een speciale TAAI actie gehouden. Niks geen cadeaus voor de jarige maar donaties aan TAAI! Ook werden er #stichtingtaai bandje verkocht en als klap op de vuurpijl werd 0,50 per hotdog geschonken aan TAAI. De Chez Jan actie loopt nog door! Van woensdag t/m zondag is de Foodtruck te vinden op het parkeerterrein van Lommerrijk (Straatweg 99, Rotterdam).

www.chezjan.nl

Ambassadeur Marcel den Ouden

Maart 2020

PERSONAL TRAINING LOUNGE

TAAI week bij de Personal Training Lounge
Alle leden van de Personal Training Lounge uit Bergschenhoek werden uitgedaagd om mee te doen aan challenges. Per challenge betaalden de leden 5,- extra. Hartverwarmend hoeveel leden hier aan mee wilden doen. Er is maar liefst 2.415,- euro opgehaald!

www.personaltraininglounge.nl

Overhandiging cheque aan de voorzitter van TAAI, René Pronk

December 2019

CREATIVE COCKTAIL

TAAI Kerstgeschenk van Creative Cocktail
Dick Kuyten van Creative Cocktail heeft als eindejaarsgeschenk al zijn relaties een #stichtingtaai bandje geschonken. Geen kerstpakket vol goed bedoelde lekkernijen maar een mooi cadeau waarbij de boodschap heel duidelijk was, CF moet te genezen zijn en laten we ons hier samen voor inzetten!

www.creativecocktail.nl

Wil je ook in actie komen voor TAAI en je steentje bijdragen? Twijfel niet langer en mail naar info@stichtingtaai.nl

SUPER DANK JE WEL VOOR JULLIE BETROKKENHEID EN BIJDRAGEN!