1e Editie van de Dutch CF Run daverend succes!

Op dinsdag 8 september 2020 gaven we het startschot voor de 1e editie van de DUTCH CF RUN! Een estafette run van 10 km langs CF centra in Nederland. Wij liepen dit jaar van Utrecht naar Den Haag en finishten in Rotterdam. Dit alles omdat Stichting TAAI “HET” medicijn wil vinden om de ongeneeslijke ziekte Cystic Fibrosis de wereld uit te helpen.
De opbrengst van maar liefst 60.142,- EURO geeft aan dat heel veel mensen zich betrokken voelen bij TAAI!

Samen CF de wereld uit rennen

De aftermovie

De totale opbrengst van de Dutch CF Run is 60.142,00 EURO! Een ongekend hoog bedrag dat in slechts 3 weken tijd bijeen is gebracht. Wij zijn alle lopers, bedrijfsdonateurs en vrijwilligers ontzettend dankbaar!

Wij hopen de run volgend jaar uit te breiden met nog meer CF Centra in Nederland!

Wereld CF dag

WAAROM 8 SEPTEMBER?

Dan is het Wereld CF Dag. En op deze dag vraagt Stichting TAAI extra aandacht voor Cystic Fibrosis en zamelt geld in voor Wetenschappelijk Onderzoek, omdat CF te genezen moet zijn.