Dutch CF Run 2022

24 en 25 september 2022

3e EDITIE Dutch CF Run

Op 24 en 25 september staat de 3e editie van de Dutch CF Run. Een estafette run die de diverse CF centra met elkaar ‘verbindt’ door vele enthousiaste lopers en waarmee TAAI jaarlijks een prachtig bedrag ophaalt.

Een totale route van 200 km, waarbij we het parcours hebben onderverdeeld in 17 stukken waarbij de meeste stukken circa 10 km zijn en een aantal stukken van circa 20 km voor de gevorderde lopers (met name in de nacht). Dit jaar hebben we ook 2 stukken van 5 km toegevoegd, eentje voor de minder gevorderde lopers, de andere 5 km speciaal voor de kids. Elk team moet bestaan uit maximaal 15 lopers. Op het inschrijfformulier kun je aangeven voor welke afstand we jouw team mogen indelen. We willen iedereen zoveel als mogelijk enthousiasmeren om als team in te schrijven… dat maakt het gevoel van verbinding in onze ogen nog sterker. Uiteraard blijft het mogelijk om je als individu (voor de 10 en 5 km) in te schrijven; daar maken we dan ook weer mooie teams van om zo met elkaar de route te lopen.

De afstanden verschillen van 5 en 10 tot 20 km

Routes

Het eerste team start zaterdag 24 september in de avond rond 21.00 uur in Amsterdam bij het UMC waarna er nog vele teams volgen die vervolgens de routes rennen die leiden van Utrecht, Den Haag naar Rotterdam om uiteindelijk zondag 25 september, aan het begin van de avond, te finishen bij het Erasmus MC in Rotterdam. Ieder jaar wordt het laatste team binnen gehaald door de andere lopers, artsen en wetenschappers, vele vrienden van TAAI, supporters en natuurlijk het Bestuur van Stichting TAAI.

Routes

We kunnen niet zonder jouw steun!

Vrijwilligers

Niet alleen de lopers zijn belangrijk tijdens de Dutch CF Run. Een betrokken team van vrijwilligers is voor ons onmisbaar. De 3 V’s staan bij ons hoog in het vaandel: Veiligheid, Verzorging en Voeding. Te denken valt aan begeleiders op de fiets/scooter tijdens de hele route, mensen die zorgen dat de teams weer terugkomen op hun startpositie, mensen voor een banaan of een pleister, of voor de mooiste foto’s onderweg of gewoon om ze dat hart onder de riem te steken als iemand (bijna) niet meer kan. Via de inschrijfmodule kun je je dan ook vanaf nu opgeven voor de verschillende onderdelen als vrijwilliger. Nu al super bedankt!

Inschrijven vrijwilligers

We kunnen niet zonder jouw steun!