Dutch CF Run 2023

een warme 4e editie van de DCFR

Ondanks hitte brengt de Dutch CF Run € 99.034,- op!

Zondag 10 september jl. werd er weer volop gerend voor TAAI. En hoe!

Het DCFR Team stond een grote uitdaging te wachten, want door de extreme hitte moesten er voorzorgsmaatregelen genomen worden. De eerste teams liepen de 20 km routes en startten al in de nacht rond 3 uur en daarmee werd het startsein gegeven voor wat weer een geweldige dag mocht worden. Rond 12 uur kon er al gefinisht worden bij het Erasmus MC Rotterdam, zo waren we de ergste warmte die dag voor. Wat zijn wij trots op alle lopers, vrijwilligers en iedereen die erbij betrokken was!

De opbrengst loog er niet om… er werd maar liefst € 99.034,- opgehaald! Een geweldig bedrag wat ons hopelijk weer een stapje dichterbij betere behandeling en zelfs genezing van CF kan brengen.

Het is wat voorbarig maar wij kijken nu al uit naar de 5e editie van de Dutch CF Run!

Zijn jullie er dan ook weer bij?

De DCFR werd mede mogelijk gemaakt door