Golf4TAAI

SAMEN   -   GENIETEN   -   GOED DOEN

Golf4TAAI 2024

Er werd gegolfd, geveild, loten gekocht en genoten!
Vrijdag 7 juni werd er weer gegolfd voor stichting TAAI! Op Golfbaan Bentwoud zetten 24 teams zich in om een hole in one te slaan, diverse challenges in de baan aan te gaan en dat allemaal om zoveel mogelijk geld op te halen voor Stichting TAAI en dus wetenschappelijk onderzoek.
Wij bedanken alle golfers, sponsoren, vrijwilligers en Golfbaan Bentwoud voor hun bijdrage aan deze succesvolle dag! De enorme inzet van Team Golf4TAAI, de gastvrijheid van Golfbaan Bentwoud, de support van alle deelnemers en sponsoren hebben bijgedragen aan een geweldige dag en een mooie opbrengst van ruim € 125.000,- .

Jaarlijks evenement van Stichting Taai!

Golf4TAAI

Hoe bijzonder zijn eigenlijk de overeenkomsten tussen een golfer en die van Stichting TAAI. Beiden draaien immers om een ‘handicap’ en bovenal om die met de juiste energie en inspanning te verlagen. En soms ga je geen bal vooruit (die frustratie kennen we allemaal), maar juist met volharding en doorzettingsvermogen maak je stapjes en bereik je vaak je doel.

Maar het is zeker niet alleen doorzettingsvermogen dat telt. Het is vaak ook de hulp en inspiratie van mensen om je heen. Met golf kan dat je pro of buddy zijn. Met onze stichting ben jij dat. Want zonder jouw hulp zouden we ons niet elke dag zo strijdvaardig en onbuigzaam voelen. En zonder jou zou Stichting TAAI niet kunnen groeien in haar missie; via wetenschappelijk onderzoek uiteindelijk de genezing van Cystic Fibrosis. Of in gewone mensentaal “omdat CF te genezen moet zijn”.

Want ook al willen alle 1600 CF jongens en meiden in Nederland helemaal niks weten van hun ‘handicap’ en ook al zien de meesten er gewoon fit en kerngezond uit. Achter deze ‘facade’ schuilt een ware levensstrijd. Een strijd die gaat om levensverwachtingen. Om kwaliteit van leven, of juist helemaal geen leven meer. Veel tijd is er gewoon niet te verspillen.

Vooruitgang is er absoluut geboekt. Door meer aandacht, samenwerkingen, onderzoeken en steeds effectievere medicatie, worden er stappen gezet en nog grotere stappen zijn elke dag keihard nodig.

Golf4TAAI is één van de jaarlijkse evenementen waarbij jij jouw steentje bij kan dragen. Elk stapje is er immers één richting ‘de hole’.

1e editie van het golf event

GOLF4TAAI 2021

Wij nemen je graag nog even mee naar de 1e editie van 21 juni 2021. Weer of geen weer…. Stichting TAAI heeft samen met alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers een onvergetelijke 1e editie van het Golf4TAAI event georganiseerd. Met een opbrengst van maar liefst 260.305,- Euro mogen we ontzettend trots en dankbaar terugkijken op een succesvolle dag waaraan een geweldige veiling was gekoppeld.

Wij houden je op de hoogte over onze evenementen.