Golf4TAAI

SAMEN   -   GENIETEN   -   GOED DOEN

Golf4TAAI op 7 juni 2024

Vrijdag 7 juni aanstaande organiseren wij alweer de 4e editie van GOLF4TAAI, een geweldig verzorgde Charity golfdag op Golfbaan Bentwoud, waarbij de opbrengst volledig ten goede komt aan wetenschappelijk onderzoek naar Cystic Fibrosis (kortweg CF of Taaislijmziekte genoemd). Wij hopen van harte dat wij u ook dit jaar weer mogen verwelkomen om met elkaar te genieten van deze dag EN om zoveel mogelijk geld in te zamelen!

Wat kunt u van de GOLF4TAAI dag verwachten?

• Een 18-holes wedstrijd voor teams van 4 personen
  • Geweldige challenges in de baan en veel verrassende elementen, zoals u van TAAI gewend bent
  • Gastronomische verwennerij tijdens en na het golfen
  • Een loterij met mooie prijzen en een kleine maar ludieke (live) veiling

Een korte omschrijving van hoe de golfwedstrijd eruit ziet:

• Er is plek voor maximaal 24 teams (flights), één flight bestaat uit vier spelers
  • De dag start en eindigt in het clubhuis van Bentwoud

Één ding is zeker, in de baan, tijdens de wedstrijd en erna zal het u aan niets ontbreken en verwennen wij u op culinaire wijze

Als dank voor het kopen van een flight kunt u uw logo van uw bedrijf – indien van toepassing – als png of in Vector – naar ons mailen, zodat uw logo een mooie plek krijgt in het luxe Golf4TAAI magazine!

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten op onze Golf4TAAI dag. Namens alle 1600  CF patiënten alvast heel veel dank voor uw support!

Aanmelden voor een flight kan via onderstaande button. De verkoop gaat hard dus wees er snel bij!

Samen slaan we CF de wereld uit - 8 juni

Met heel veel dank aan alle golfers, sponsoren, vrijwilligers en niet te vergeten Golfbaan Bentwoud kijken wij terug op een heel succesvolle 3e editie van het Golf4TAAI event. De enorme inzet van het Golf4TAAI Team, de gastvrijheid van Golfbaan Bentwoud, de support van alle deelnemers en sponsoren hebben bijgedragen aan een geweldige dag en mooie opbrengst van maar liefst ruim € 175.500,-.

Bekijk de foto's

Lees alles in ons magazine

GOLF4TAAI magazine 2023

Bekijk hier

1e editie van het golf event

GOLF4TAAI 2021

Wij nemen je graag nog even mee naar de 1e editie van 21 juni 2021. Weer of geen weer…. Stichting TAAI heeft samen met alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers een onvergetelijke 1e editie van het Golf4TAAI event georganiseerd. Met een opbrengst van maar liefst 260.305,- Euro mogen we ontzettend trots en dankbaar terugkijken op een succesvolle dag waaraan een geweldige veiling was gekoppeld.

Wij houden je op de hoogte over onze evenementen.