Long Life Clothing

Binnenkort een tweede Long Life Clothing Event in Bergschenhoek!

Long Life Clothing groot succes!

Op vrijdag 23 en zaterdag 24 april jl. vond onze live Long Life Clothing Closet Sale plaats. Er werden toffe 2e hands items verkocht van Isabel Marant broeken en truien, See By Chloé blousjes , Marc Jacobs sweaters tot te gekke jeans van Zara en jurken van NIKKIE. Maar ook de heren- en kinderkleding (ook voor de allerkleinsten) en toffe items voor tieners vonden gretig aftrek. Het event was heel succesvol en achteraf hadden nog veel meer mensen graag even komen shoppen. Dus…. komt er binnenkort weer een live Long Life Clothing Event.. Meer hierover hoor je heel snel via onze Socials.

Voor de dames hadden International Curvy Topmodel Danielle van Grondelle, influencers Iris Enthoven, Iris Amber Nijboer en Janice Blok ook hun closet gedoneerd. TAAI is hen super dankbaar voor deze support!

Shop & support Stichting TAAI via ons Vinted account

Naast onze Live Long Life Clothing Closet Sale kun je ook op onze Vinted pagina blijven blijven shoppen!

In mei worden er weer nieuwe items toegevoegd dus wees er als de kippen bij; check onze Vinted pagina regelmatig en volg ons natuurlijk op Social Media (klik gewoon op de icoontjes rechts op deze pagina).

De volledige opbrengst gaat naar TAAI en dus wetenschappelijk onderzoek! Een betere reden om heerlijk online te shoppen is er toch niet?

Ga naar Vinted

Word vriend van de Stichting

Jouw impact

Wij zijn ontzettend dankbaar voor iedere donatie of hulp in natura. Zonder de vrienden van Stichting TAAI kunnen wij ons ultieme doel, de genezing van CF, niet bereiken. Laten we samen Cystic Fibrosis onder de aandacht brengen, laten we er samen voor gaan om deze ongeneeslijke ziekte de wereld uit te helpen!

Stichting TAAI is de motor, jullie hulp en bijdragen de brandstof!

opbrengst cirkel

€ 8520,-