Samen voetballen we taaislijmziekte de wereld uit!

Voetbal en feest met je vrienden tijdens het gezellige Salsa x Taai-Toernooi

Zaterdag 17 juni voetbaltoernooi bij V.V. VIOD!

Op zaterdag 17 juni 2023 is het zover; het Salsa x Taai-Toernooi gaat van start op de voetbalvelden van V.V. VIOD in Doetinchem. Deze dag staat in het teken van gezelligheid, samenhorigheid maar ook voor Stichting Taai.

Hoe ziet de dag eruit?

Het evenement zal plaatsvinden op zaterdag 17 juni 2023 en begint om 13:00. Het thema dat hierbij naar voren komt is ‘Live, Laugh, Lunger’. Hierbij staat vitaliteit centraal. Om 19:00 zal er een loting plaatsvinden waar geweldige prijzen verloot zullen worden, zoals een gloednieuwe fiets of een waardebon van jouw favoriete sportwinkel. Ook kun je genieten van een heerlijk stuk vlees tijdens de barbecue en sluiten we af met een onvergetelijke feestavond met een special guest. Een dag die je niet wilt missen!

Wie organiseert het toernooi?

Zes studenten van de minor Eventmanagement aan de Hogeschool van Nijmegen organiseren een voetbaltoernooi om aandacht te krijgen voor taaislijmziekte en zoveel mogelijk geld op te halen. Dit realiseren zij door de bezoekers een gezellige dag te laten beleven. Mail voor deelname voetbaltoernooi of voor andere sponsoropties naar lungerevents@gmail.com

Hopelijk zien wij jou dan op zaterdag 17 juni 2023!

Schrijf je in door de QR code te scannen:

pastedGraphic.png

Loot jij ook mee?

Samen kunnen we ervoor zorgen dat taaislijmziekte de wereld uitgeholpen wordt. Loot mee tijdens de loterij op het taaitoernooi of doe je donatie zie link hieronder.

Stichting TAAI is de motor, jullie hulp en bijdragen de brandstof!