4 EN 5 SEPTEMBER 2021 - 2e editie Dutch CF Run

EN OF WE GEREND HEBBEN!

Wij beloofden dat we dit jaar nog harder ons best zouden doen om ons ultieme doel te bereiken en dus wilden wij een nog mooiere editie van de DCFR 2021 neerzetten. Nou dat is gelukt… en  hoe! Het eerste team startte om 22 u in Amsterdam bij het UMC, waarna nog vele teams volgden… de hele nacht door… overgaand in de ochtend en een zonovergoten middag… tot het laatste team, bestaande uit artsen van het Erasmus MC, rond de klok van 19 u finishten bij het EMC in Rotterdam. Onder luid applaus van de andere teams en vele vrienden van TAAI werden zij onthaald. En belofte maakt schuld…. Met een opbrengst van een slordige € 88.468,- mogen wij met trots zeggen dat wij ons aan onze belofte hebben gehouden.

ZET MAAR VAST IN JE AGENDA: 3e EDITIE Dutch CF Run OP 24 EN 25 SEPTEMBER 2022!

OPBRENGST DCFR

Het DCFR Team heeft ongekend veel uren werk gestopt in de organisatie van dit event. Met dit jaar 150 lopers en veel meer kilometers te lopen werd er begin 2021 al een start gemaakt met de planning. Zoals iedereen inmiddels van TAAI gewend is zetten wij ons samen met Bestuur, Adviseurs, enkele Ambassadeurs en een leger vrijwilligers in om ieder event te laten slagen. Half werk komt niet in ons werkboekje voor. We gingen er vol voor en zijn iedereen enorm dankbaar voor alle hulp, sponsoring en bijdragen!

Er staan op onverwachte momenten mensen op die TAAI ook een warm hart toedragen. Zo ook weer voor de DCFR. Op de valreep doneerde Jordy’ Bakery ambachtelijk bereide krentenbollen, Plus Koelhuis doneerde de flesjes water en bananen en stond er bij de finish een heerlijke ijskraam van Tantoe Tasty die de hele opbrengst aan TAAI schonk.

ByNiens Productions heeft de DCFR in beeld gebracht en vaste DCFR sponsor Klupp Sportswear verzorgde ook dit jaar weer de professionele hardloopshirts!