Dutch CF Run 2021

4 EN 5 SEPTEMBER 2021 - 2e editie Dutch CF Run

RUN JE OOK MEE?!

Stichting TAAI zou Stichting TAAI niet zijn als we niet nog harder ons best gaan doen om ons ultieme doel te bereiken en daarom kondigen wij nu met plezier en gezonde spanning de tweede editie aan van de Dutch CF Run op zaterdag 4 en zondag 5 september 2021. Een route dit jaar over bijna 200 kilometer, waarbij we 4 CF Centra aan zullen doen. Startend op zaterdagavond 4 september in Amsterdam bij het UMC, via het UMC in Utrecht, naar het HagaZiekenhuis in Den Haag om vervolgens de finish te bereiken op zondagmiddag 5 september bij het Erasmus MC in Rotterdam. Alles weer in estafettevorm. Een totale route van 200 km, waarbij we het parcours hebben onderverdeeld in 16 stukken waarbij de meeste stukken circa 10 km zijn en een aantal stukken van circa 20 km voor de gevorderde lopers (met name in de nacht).

Wees er snel bij, er is nog slechts plek voor 2 teams en nog enkele individuele lopers!

TEAM INSCHRIJVING

Het inschrijfgeld per team bedraagt 1.250 euro. Hiervoor kunnen 8 tot maximaal 10 lopers worden ingeschreven. Het deel van de route dat jullie team loopt, zal ook de naam van jullie team of sponsor dragen. Alle reclame-uitingen op dit stuk parcours zijn toegestaan. Bij het inschrijfgeld is ook inbegrepen dat we de naam van jouw bedrijf (of jullie sponsor) op de voor-of achterkant van het limited edition shirt 2021 zullen plaatsen. Iedere loper ontvangt uiteraard voor de Dutch CF Run het limited edition shirt 2021.
Via de onder- staande inschrijfmodule kun je aangeven voor welke afstand we jouw team mogen indelen.

Schrijf je in!

INDIVIDUELE INSCHRIJVING

Uiteraard blijft het mogelijk om je als individu voor de run in te schrijven; van alle individuele inschrijvingen maken we een team. Deze teams zullen op zondag 5 september ingedeeld worden voor de 10km. Het inschrijfgeld als individuele loper bedraagt 50 euro en ook hierbij ontvang je vooraf het limited edition shirt 2021.

Schrijf je in!

VRIJWILLIGERS

Maar niet alleen de lopers zijn belangrijk tijdens de Dutch CF Run. Zeker tijdens deze tweede editie, over meer kilometers en zelfs delen in de nacht, is een betrokken team van vrijwilligers onmisbaar. Wil je je graag inzetten voor stichting TAAI? Mail naar info@stichtingtaai.nl en wij nemen contact met je op!