Long Life Clothing

Het LLC Team onder leiding van Nina van der Sluis (rechts op de foto)

Long Life Clothing groot succes!

Op vrijdag 23 en zaterdag 24 april 2021 vond onze live Long Life Clothing Closet Sale plaats. Er werden toffe 2e hands items verkocht van Isabel Marant broeken en truien, See By Chloé blousjes, Marc Jacobs sweaters tot te gekke jeans van Zara en jurken van NIKKIE. Maar ook de heren- en kinderkleding (ook voor de allerkleinsten) en toffe items voor tieners vonden gretig aftrek. Het event was heel succesvol en achteraf hadden nog veel meer mensen graag even komen shoppen. Dus…. werd er een tweede weekend vol shop plezier georganiseerd. Met een totale opbrengst van € 10.000,- hebben wij deze actie heel blij afgesloten.

Voor de dames hadden International Curvy Topmodel Danielle van Grondelle, influencers Iris Enthoven, Iris Amber Nijboer en Janice Blok ook hun closet gedoneerd. TAAI is hen super dankbaar voor deze support!

Word vriend van de Stichting

Jouw impact

Wij zijn ontzettend dankbaar voor iedere donatie of hulp in natura. Zonder de vrienden van Stichting TAAI kunnen wij ons ultieme doel, de genezing van CF, niet bereiken. Laten we samen Cystic Fibrosis onder de aandacht brengen, laten we er samen voor gaan om deze ongeneeslijke ziekte de wereld uit te helpen!

Stichting TAAI is de motor, jullie hulp en bijdragen de brandstof!

opbrengst cirkel

€ 10.000,-

Teller opbrengst

Long Life Clothing

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief

Wij houden jullie via onze nieuwsbrief op de hoogte over onze evenementen.