Dutch CF Run 2023 – Doe jij ook (weer) mee?

Dutch CF Run 2020

4e EDITIE Dutch CF Run

Op zondag 10 september 2023 gaat de 4e editie van de Dutch CF Run plaatsvinden. Een Estafette Run van Utrecht naar Rotterdam. Een run met honderden enthousiaste lopers (beginnend en gevorderd) die de diverse CF centra in Nederland met elkaar ‘verbindt’ en waarmee Stichting TAAI jaarlijkse een prachtig bedrag ophaalt. De opbrengst van vorig jaar was maar liefst 73.096 EURO.

Doe jij dit jaar ook (weer) mee?

Samen CF de wereld uit rennen

De aftermovie 2022

Wereld CF dag

WAAROM IN SEPTEMBER?

Op 8 september is het Wereld CF Dag. Omdat het ook dit jaar op een doordeweekse dag valt organiseren wij de Dutch CF Run op zondag 10 september 2023. Hiermee vraagt Stichting Taai extra aandacht voor Cystic Fibrosis en zamelt geld in voor Wetenschappelijk Onderzoek, omdat CF te genezen moet zijn.

We kunnen niet zonder jouw steun!