4 EN 5 SEPTEMBER 2021 - 2e editie Dutch CF Run

RUN JE OOK MEE?!

‘Bijna 200 kilometer, langs 4 CF centra, in estafette, 20 teams en dat allemaal op hardloopschoenen’.

Op zaterdag 4 en zondag 5 september 2021 gaat de tweede editie van start van de Dutch CF Run … waarbij we heel veel geld gaan inzamelen voor het vinden van HET medicijn om de ongeneeslijke ziekte Cystic Fibrosis de wereld uit te rennen! Een prachtige estafette-parcours dat zaterdagavond 4 september om 23:00 start bij Amsterdam UMC, via UMC Utrecht in de nacht, in het licht naar het Haga Ziekenhuis in Den Haag om vervolgens de finish te bereiken op zondagmiddag rond de klok van 17:00 bij het Erasmus MC in Rotterdam.

Daar wil je toch onderdeel van zijn? Dit kan als loper maar ook vrijwilligers kunnen we niet missen. Mail naar info@stichtingtaai.nl en kijk op welke manier je kunt aansluiten.

Laten we van 4 en 5 september een onvergetelijke tweede editie maken en daarmee een daverend startschot geven voor de week van Wereld CF Dag op woensdag 8 september.

1e Editie van de Dutch CF Run daverend succes!

Op dinsdag 8 september jl. gaven we het startschot voor de 1e editie van de DUTCH CF RUN! Een estafette run van 10 km langs CF centra in Nederland. Wij liepen dit jaar van Utrecht naar Den Haag en finishten in Rotterdam. Dit alles omdat Stichting TAAI “HET” medicijn wil vinden om de ongeneeslijke ziekte Cystic Fibrosis de wereld uit te helpen.
De opbrengst van maar liefst 60.142,- EURO geeft aan dat heel veel mensen zich betrokken voelen bij TAAI!

Samen CF de wereld uit rennen

De aftermovie

De totale opbrengst van de Dutch CF Run is 60.142,00 EURO! Een ongekend hoog bedrag dat in slechts 3 weken tijd bijeen is gebracht. Wij zijn alle lopers, bedrijfsdonateurs en vrijwilligers ontzettend dankbaar!

Wij hopen de run volgend jaar uit te breiden met nog meer CF Centra in Nederland!

Wereld CF dag

WAAROM 8 SEPTEMBER?

Dan is het Wereld CF Dag. En op deze dag vraagt Stichting TAAI extra aandacht voor Cystic Fibrosis en zamelt geld in voor Wetenschappelijk Onderzoek, omdat CF te genezen moet zijn.

Zet ook je beste beentje voor en ren in 2021 ook mee om CF de wereld uit te helpen.

De gehele opbrengst komt ten goede aan Stichting TAAI en dus wetenschappelijk onderzoek naar de genezing van CF!